20 feb. 2011

Nisses Allt i Allo

Igår när min kära sambo var ute på Vättern, ringde grannarna och frågade om jag ville följa med till Nisses Allt i Allo, en märklig, men väldigt mysig liten butik med riktigt bra priser! Med mig hem hade jag ett gäng tulpaner, gardiner, billig Marabou, diskmedel och lite annat smått och gott. Allt för ett sjukt bra pris, gardiner till hela vardagsrummet fick jag för 80 kr till exempel.. helt okej va? ;)
  Så jag har sytt och grejat hela dagen idag, slänger upp en bild imorgon. Blev lite för mörkt idag för ett bra foto.

Ungefär såhär såg det ut var man än vände sig.. Fantastiskt!

Det märkligaste med butiken var nog ändå den lilla överraskningen som låg mellan ett par plädar (blunda, mamma).. Jag höll på att skratta ihjäl mig! Det var väl inte helt uppskattat av kassören att jag ställde mig och fotograferade, men vadå, detta var ju bara tvunget att förevigas! Om musen var död eller bara sov var lite oklart, men jag hoppas på det senare.

Team Holen ställde sig och rensade det första han gjorde vid sin hemkomst, så imorgon blir det finmiddag med abborre, och med en kanonfin bukett på köksbordet!

1 kommentar:

  1. Det låter som en finfin butik tycker jag. Det är alltid roligt att fynda!

    SvaraRadera