6 feb. 2011

Detta fina prydnadshänge fick jag från Olles föräldrar i Orsa. Hade först tänkt ha den utomhus, men jag hade ju glömt att det är vindstilla här i krokarna ca 1 dag/månad, så när jag hängde ut den för att pryda ytterdörren, dröjde det ungefär 12 sekunder innan den flög iväg.. Så, jag valde att ha den i sovrumsfönstret istället, och jag måste säga att det var riktigt mysigt att vakna upp till detta blickfång :)

Idag åker jag in till stan på bokcirkel! En annan är ju inte så van vid sådana händelser, men jag ska minsann försöka sköta mig. Upphovskvinnan till detta är Bea, kolla in hennes bokhylla -väldigt stilfull!

Jo minsann, idag är jag uppe med tuppen. Kaffet väntar..

Ha en underbar dag!

PS. Missade du reportaget om Jussi Björling igår? Marsch in på Svt-Play och titta! Fantastiskt gripande. DS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar