8 feb. 2011

Blog Award!


Fina Bea har gett mig detta tjusiga award! Jag tackar och bockar så innerligt över denna ärade happening, och besvarar härmed de frågor som medföljer:

Ta upp närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det där?
"Jag förstår inte hur du kan arbeta när det ser ut på det där viset," ur Karriär & Köksbestyr av Sophie Kinsella

Vad var det senaste du såg på TV?
Gynekologen i Askim...


Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

I didn't walk for the sea - Sweet Chariots



Skulle du överväga att flytta utomlands?

Måste svara som Bea på denna punkt: i fantasin, ja! Det engelska idyllandskapet tilltalar mig väldigt, men i verkligheten är jag alldeles för hemmakär för att kunna flytta härifrån. Jag älskar Sveriges landskap. Till och med en liten vecka hemifrån känns motigt.


Vad har du på dig?
Fårskinnstofflor med öppen högertå, grå mjukisbyxor, lila och svart linne, svart kofta.


Vilken var den senaste filmen du såg?
The Social Network (rekommenderas!)


När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Gick in och ut ur bilen, däremellan botaniserade jag på Lithell's fabriksförsäljning




Nu ska jag ge awardet vidare till några andra bloggar, så här kommer två vinnare!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar