8 jan. 2011

Vilken kväll!

Igår var jag och Olle på romantische dinner på Coco Thai -en restaurang jag varmt rekommenderar! Den skulle fått en klar femma av mig om det inte vore för det faktum att kladdkakan i dessertbuffén tog slut precis när vi skulle till och sleva upp. Jag blev faktiskt lite ledsen över detta, men tröstade mig med en extra bit pannacotta istället :-)

Till förrätt fick vi vårrullar, varmrätten bestod av restaurangens BBQ-buffé, där man lägger på tallriken det man känner för, går fram till herr Wok som slänger runt maten i en härligt fet panna, och voilá! har man sin egen utvalda favorittallrik! Att nämnas bör också att på buffén finns allt gott du kan tänka dig.

Som efterrätt står där som tidigare nämnt en ståtlig uppställning av allt från frukt och paj till kakor och godis. Samt kaffe naturligtvis! All denna matiga lycka för endast 178 kr! Det är ett så sjukt förmånligt pris, och miljön är jättemysig. GÅ DIT!


 

Efteråt gick jag till O'Learys med Liljan och Mikael och dansade loss till Yes People! Flera gamla vänner är med i bandet, och jag måste säga (utan att vara partisk), bättre cover-band har jag nog inte hört! De var helt makalöst svängiga, bjöd på sig själva, och musikaliskt väldigt hög nivå (till skillnad från mycket annat man hört i coverväg).

Foto taget av mig med mobilkamera.


Jag är så otroligt nöjd med gårdagen så jag vet inte vad! Jag säger bara det, behöver ni nån gång ett partyband som drar igång festen -anlita det här bandet!

Nu ska jag dra igång brödbak. Ann-Sofies siktkaka!

1 kommentar:

  1. var ligger denna coco-thai? lät ju sketa bra! :)

    kramar klarinett-matilda (haha!)

    SvaraRadera