21 jan. 2011

Glädjeämne


Fint vid Musikhögskolan idag! Tycka vad man vill om allt och inget, men när man går från busshållplatsen upp till skolan och solen lyser såhär, blir man riktigt glad :-)

Jag var på banken idag (igen. Bor jag där?) och fixade med konton och bokföring. Har inte ännu hunnit kolla om allt är som det ska. Kanske väntar jag tills efter helgen, så inga tråkiga överraskningar anfaller och helgen blir ett enda långt support-samtal. Har hänt förut..
Hur som helst, skönt att ha det där gjort!

Apropå ingenting så kollade jag lite flöjtisters hemsidor, och jag blir förvånad hur tråkigt det ibland ser ut på många sidor, när jag på andra sidor förstår hur lite och små medel som krävs för att det ska bli riktigt snyggt. Sammanfattningsvis kan jag säga att för egen del attraheras jag helt klart av de hemsidor där den pretantiösa edgen är avhuggen. Startsidan är ju klart viktigast, men det spelar egentligen ingen roll vad personen har på sig eller vilken pose eller frisyr man valt. Det kan räcka med ett ansiktsuttryck! Sparsmakat och enkelt! Här kommer mina favoriter. Håller du med?

Topp 3:

1. Magnus Båge
2. Åsa Carlson
3. Jonas Simonson
4. Emma Johansson

Imorgon blir det pimpelfiske för hela slanten (fram till kl 14 i alla fall..), då vi drar oss ut på Hjälmaren. Sen tapaskväll hos födelsedagsbarnet Lyset! Gott!

Trevlig kväll, och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar