19 jan. 2011

Det känns verkligen att man haft lite lov; satte igång och jobbade järnet ett tag idag i skolan, och ack och ve vad trött jag blev! Som tur är finns tiden på min sida denna vecka; alla lektioner har inte dragit igång så jag kan minsann komma igång :)


Projekt inom flöjtspelet blir här framöver dels Kalaïs av islänningen Thorkell Sigurbjornsson, parallellt med Concertino av Duvernoy. Tänkte jag skulle "plöja igenom" en hel del standardrepertoar under kommande tid för att bättra på den egna repertoarlistan!

Projekt hemma blir ommålning av mitt nattduksbord bestående av två korta hyllor som Olles kanonsnälla far snickrat ihop till mig. Jag tänkte måla dem vita och eventuellt göra lite medvetet slitage vid kanterna för att få lite gammal känsla. Lägger upp bild när det blir klart! :)

Imorrn ska jag besöka banken för att äntligen få iordning konton och bokföring! Ett besök att verkligen se fram emot... :-)

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar