3 jan. 2011

Dagens göromål

Syltkokning!



Vad sägs om det! Jag och Ammi stod för mästerverken -kräm gjorde vi också av skummet från lingonen. Känner mig mycket stolt över prestationen :)

Igår fick jag också möjlighet att lyssna på inspelningen av terminsuppspelet. Alla flöjtister på skolan redovisade med minst ett stycke -jag och vår fantastiske pianist Mats Jansson framförde sats II ur Carl Nielsens flöjtkonsert. Torleif spelade in uppspelet, och nu hade han lagt ut det på nätet och vi fick tillgång till det. Även denna prestation känner jag mig mycket stolt över. Det känns verkligen härligt när man inser att man utvecklats. Ett resultat av hårt arbete. Man får vad man förtjänar i slutändan!

Idag tänkte jag sätta igång med jobb som fått ligga åt sidan under jul och nyår. En del körstycken att jobba med, samt ny flöjtmusik. Det har verkligen varit skönt att ta det lugnt och vila upp sig en period, men som alltid finns många positiva aspekter i att komma tillbaka till rutinen! 

Så God fortsättning på er allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar