5 jan. 2011

Inspiration

När man har en stund över på dagen och behöver rensa hjärnan lite, går det ju att ta till ett antal olika knep. Just nu kände jag mig väldigt inspirerad och ville lägga in ett litet inlägg här. Ur Olles dator flyger folkmusik och det känns lugnande. Jag surfar runt på lite olika bloggar och hittar massa roliga saker!

Inredning är ju alltid lika kul att spana runt på, speciellt när man känner att man hittar en riktig jackpot. Som nu! Hittade denna superhärliga blogg (dvs superhärliga bilder; det är ju dessa man oftast vill åt i brist på snabb inspiration. Lite som snabba kolhydrater.), House of Atmosphere.

Det kan vi kalla dagens bloggfynd. Sen vill jag ge extra reklam till min kära släkting Stina, som har sin fotografblogg. Den är så bra gjord och hon är verkligen så fantastiskt duktig på fotografering! Tänk om man nån gång skulle ha tid och möjlighet att anställa henne till ett fotojobb. Jag kan tänka mig ett och annat jag skulle vilja ha förevigat.

Nu har Olles musik gått över till den mer galna violinmusiken, så här får nog inlägget ta slut.

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar