30 nov. 2010

-18 C



Vilken kyla! Och när jag kom utanför dörren imorse, insåg jag att jag glömt termobrallan, och det fanns för lite tid att springa in och ta på mig dem. Så det fick gå ändå. Och här sitter jag nu, i livet, men ack så kallt det var!

Fullspäckad dag nu igen, men jag gillar't. Jag inser att jag är ganska bra på att sysselsätta mig om jag har en ledig stund under dagen; det är så skönt att känna att saker och ting blir gjorda, även om det blir lite för mycket ibland. Nästa vecka ska jag nog ta det lite lättare, för efter tre timmars musikhistoria är jag mer än lovligt mosad i hjärnan. Sen flöjtgemensam på det, 18.15.. Ajaj. En del av mig känner att det var rätt tur att jag inte hann spela upp idag.. En annan del av mig känner dock att varje tillfälle att få spela med en så fantastiskt pianist bör tas till vara på. Men! Först upp nästa vecka!

Nu avslutas kvällen med en kopp te och lussebulle!


God kväll och god natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar