11 nov. 2010

Hit och dit

Ibland ställs man inför svåra val, svåra beslut. Att städa eller inte städa hela huset en torsdagskväll..? Ganska lätt ordnat. Annat kan vara svårare att komma fram till.
   Det brukar ju alltid lösa sig i slutändan, det tror jag stenhårt på, och det finns alltid mycket vackert att se vid sidan av vägen, när man går där och klurar, så att säga. En sak i taget bara. Det ordnar sig! 


Igår startades ett mycket trevligt litet projekt upp, med ett flertal klassmedlemmar inblandade. Kul är det, och resultatet kommer helt säkert bli kanon, men mer säger jag inte! Nu hör jag käre sambon greja i arkivet (det vill säga det inte alltför ordnade förrådet); jag kanske borde gå och hjälpa till lite.

Min flöjtlärare har tagit hem en massa flöjtmunstycken som jag måste passa på att prova! En ny flöjt skulle definitivt sitta fint, men kanske är ett nytt munstycke tillräckligt för ett tag..? Måste helt enkelt testa och se! Nu ska jag gå.

Ha det fint! 

1 kommentar:

  1. Sv: Haha, det är bara roligt att du frågar:) Min flöjtlärare heter Oili Holva(efternamnet är jag inte riktigt säker på:P) Och stycket var air av Bach. (du vet det där med den überlång tonen i början?^^)

    SvaraRadera