5 nov. 2010

Fredagsmys = livskvalité

Vi har haft riktigt mycket gäster här på sistone! Mina föräldrar var här igår, och just som de åkt hem ringde en kompis till Olle som var i stan, så han kom förbi på kvällen. Det är ju hur trevligt som helst att ha folk här! Jag är riktigt stolt över vårt fina hem, och jag är så glad över att bo lite utanför stan, och få bo i hus, inte minst! Var och handlade nu i eftermiddags på Ica inne i stan, och jösses i min låda vad hysteriskt det var! Visst att fredagseftermiddagar alltid är lite speciella, men jag skulle inte klara av att handla där regelbundet. Tacka vet jag landshandeln!

Mamma och pappa!

Jag ser fram emot konserten imorgon riktigt mycket; det är så härligt att stå och musicera när stämningen är lugn och trygg (och vad kan då vara bättre än att sjunga i kyrkan under allhelgonahelgen..?). Jag minns julkonserten förra året, vilken underbar känsla jag hade både under och efter konserten. Hoppas på minst lika härlig eufori detta år! Ni kan lita på att jag återkommer om vidare info angående julkonserten! :D

Hej så länge!

1 kommentar:

  1. Hello! Har hittat din blogg och bilden på dina mysiga föräldrar! Här ska det läsas! Kram

    SvaraRadera