9 nov. 2010

Åh vilken helg! Det har verkligen gått i ett, och jag är så nöjd nu vid helgens slut! Igår sjöng vi som bekant i kyrkan, vid musikgudstjänst/konsert, och det gick hur bra som helst. Är väldigt nöjd över min insats. Tyvärr har jag inga bilder därifrån, som vanligt, då det går i ett från det att man kommer dit och ska repa, fram till uppsjungningen. Efteråt gick några av oss till Stallyktan, efter att vi först var hos Liljan och fick oss ett glas. Fint värdinneri där! Väl på Stallyktan köpte vi oss lite förtäring, sjöng lite måltidssånger -som riktiga körnördar-, och bara samtalade och hade hur trevligt som helst!
  Jag, Liljan och ett par vänner till drog iväg en extra sväng sen, innan timmen blev (lite för) sen och vi kunde gå hem till henne och slockna.

På Stallyktan!


Har ju redan lagt upp en bild på Olaus Petri kyrka, men denna har jag tagit själv, och erkänn -kyrkan är ju helt fantastisk!!!


Nu sitter jag i skolan, och ska återgå till arbetet..

Ha det gott!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar