18 nov. 2010

Update

Nu var det väl lite i senaste laget vad det gäller uppdatering.. -Bättring!
Det har varit helt galet mycket nu i veckan med både det ena och det andra, men hur som helst så har jag bland annat fått igång mitt Bankgiro till företaget (som har börjat komma i rullning!), och så fyller jag år i morgon så det har varit lite kring det. Min uppsats till skolan blev klar idag, samt en hel del andra åtaganden på min "to do-list". Sen var våra kära grannar här idag och vi hade lite tidigt firande för mig. Har sagt det förut men säger det ännu en gång: så fantastiskt härliga människor! 


Måste också ge ett officiellt jättetack till Berk som gjorde en helt överväldigande insats i turkisk matlagning och bjöd oss på helt supergod turkisk mat idag!! Vilka smaker! Hade jag inte varit så hungrig och gett mig på allt som en svältande varg, hade ni fått se en bild eller två. Men så blir det alltså inte..


Imorgon består dagen av lite lektioner, sen drar Kulturnatten i Örebro igång! Detta innebär en kväll fullspäckad av kulturevenemang runt om i stan, och naturligtvis sitter jag på första parkett när Crossroads spelar sin fantastiska världsmusik!

Olle, Sara, Berk

Vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar