24 nov. 2010

Ledig kväll

Nu sitter jag i soffan med Olle, ett väldigt skönt tillstånd! Vi har till uppgift att läsa igenom ungefär 15 PM tills imorgon, som vi sen ska diskutera. Jag läste just det sista och känner mig oerhört tillfreds.. :) Halv åtta hos mig rullar på på TVn, och jag har rullat i mina mysbyxor.

Söndagens åtaganden var högst angenäma, och allt gick väldigt bra måste jag säga! Det var en stor högmässa i Conventum här i Örebro, där flera olika körer medverkade, inklusive OPQ. Det var himla kul att höra att det var sånt kräm i våra röster, trots att vi var färre än i de andra körerna.
På kvällen befann jag mig i OP och höll i lovsången och spelade lite flöjt under en ekumenisk bönegudstjänst. Riktigt skön stämning; väldigt meditativt.

Nu ska jag se sista delen av programmet! Hej!

1 kommentar:

  1. Hellooo och tack för hälsning på fejjan där jag f ö hittade din blogg! Mycket fin! Kramkram

    SvaraRadera