24 sep. 2011

Sociala gänget

Goodie gårdag! Efter att ha avklarat seminarium, väntade kärt återseende hos frissan. Denna gång hade det bara dröjt fem månader sen senaste besöket, så ja, det var verkligen ett kärt återseende. Efter att också ha avslöjat min supernedstigning i schampohierarkin, från salongsvariant till ICAs Wild Hair, eller nåt sånt, fick jag lova att genast steppa upp igen, på grund av ditten och datten.

Hur som helst! Kvällen spenderades först hos Sara, där jag, hon och A-M förberedde oss lite inför morgondagens superspännande strapatser, samt lite förtrevligheter innan vi drog iväg till Bryggan, ett ställe som (om jag förstått saken rätt) tillhör en annan sektion på skolan, men som även musiksektionen alltid varit välkommen till men liksom inte vetat om, på't ungefär.


Ganska litet ställe, men nog så rymligt för oss. I rummet intill hölls också Singstar igång -hur kul som helst! Jag kan ju helt opartiskt säga att vi ägde.

Sen hände något. Jag vet inte hur, varför, eller vem som lät denna bomb falla på oss, men såhär satt sociala gänget under säkert mins en lång stund..


Vad var upphovet till detta?!

Wordfeud, naturligtvis. En interaktiv mobilvariant av alfapet, för dig som av det lustiga ordet, känner förvirring.

Efter gemensamt beslut lade vi ner verksamheten och fortsatte att prata direkt till varandra.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar