9 sep. 2011

En matresa

Imorrn händer det -igen.

Granvik är destinationen, men en gigantiskt stor skillnad från förra veckan, är att vi imorgon blir åtta pers - Åtta! Vilket gäng! Och jag som först fick för mig att vi inte kommer kunna använda master-grillen på plats, på grund av det folkliga trycket, men vårt gäng kommer ju knocka alla ur kön!

Åtta är ju lite väl mastigt (haha) för båten, så nån form av tur-körning får det bli. Bland det bästa med såna här resor är ju den ofta halvonyttiga och supergoda maten man äter, och imorgon kalasar vi på grillad hamburgare, Olles favorit coleslaw och go dryck (plus godis, chips, läsk etc. etc.). En matresa helt enkelt.

Sov gott!


Ps. Efter att ha sett på Stinas blogg att hon, snabbt som ögat efter att ha skickat efter F-skatteansökan, fixat sig visitkort, vilket jag funderat på i ungefär alldeles för lång tid, och då jag även fann ett tjusigt reklamblad från VistaPrint i lådan igår, så jag det som ett solklart tecken att lägga en beställning. Så om ungefär tre veckor kommer jag i min ägo att ha "eleganta och exklusiva visitkort". Tummen ur! Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar