26 okt. 2010

En svår sjukdom

Jag tycker det är så konstigt, att man ena stunden kan må helt okej, inga bekymmer, man bara flyter med; för att sedan av nån obetydlig anledning ändra riktning och på en sekund bli hur irriterad och grinig som helst. Som nu. Jag hade nyss körrep, som visserligen inte gick helt som planerat men ändå utan några större tabbar. Dagen har flutit på hur bra som helst annars, vi börjar verkligen få ihop föreställningen på skolan, alla elever är jätteduktiga. I stort en mycket mer lugn och trevlig dag än igår. Men ändå sitter jag här på bussen, och känner mig grinig, och allt för att jag råkat få nåt skit i ögat och att bussens AC är inställd på en temperatur som inte passar mig. Alls.. Jag tror jag lider av något som kallas Humörsvängningar. Nu ska jag lugna ner mig. Som tur är har jag en fantastisk människa som väntar på mig där hemma. Nu ska jag tänka på det och vara glad, och inte bry mig om att jag fryser sönder här på min bussits. God natt!
Published with Blogger-droid v1.6.3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar