3 juni 2011

Det är ju de här dagarna man längtar efter hela året. En riktig sommardag; svag bris, varmt, molnfritt, ledig, stressfri. Då passade vi naturligtvis på att ta en tur ut med båten på Hjälmaren! Med oss drog vi A-M, karln och Sara! Det var nog uppskattat även från deras sida :)

Idag passade Odensbyn på att ha marknad också, så innan båtturen gjorde vi ju "stan" såklart! Auktion hölls på ett håll (vad kul det är att se vad galna folk blir på såna där events!), marknadsknallar all over the place, konditoriet hade rea, och Adolfssons samt skoaffären hade ju klart också det! Dessutom tar de varje år vid Odensbackamarken ut en massa varor och ställer ut utomhus, och säljer till jättelåga priser, så idag inhandlade jag minsann ett par svarta skor med klack för 100 kr, som jag tänkte ha när vi sjunger i Rom :)


Jag och Sara satt på fören på hemvägen. Skönt!
A-M och Lysset på fören på väg ut
Vi åkte till Grundholmarna, där jag, Sara och A-M gick av och höll oss resten av dagen. Massa sol och varmt, och så vackert det är där ute! Tyvärr ingen bild därifrån. Ni får ta mig på ordet! Olle och Lyset drog iväg och fiskade, samt bättrade på brännan..

Nu tar vi det lite lugnt här hemma, innan packningen inför morgondagen börjar. Då drar vi upp till Dalarna, och stannar där ett tag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar