18 maj 2011

Beethoven och bokcirkel

Oj oj oj, här var det trögt. Jag har visst som man säger, tagit en bloggpaus :)

Livet går vidare ändå, och här är det full rulle. Lite bakning här och lite båtbryderier där. Men på fredag ska jag minsann spela med Svenska Kammarorkestern, en repetition hålls för vår skull för att bättra på erfarenheten. Jag krämar på i 1a flöjt, Beethovens symfoni nr 7, sats 1 och 2 har jag att se fram emot -

Det ska bli fantastiskt roligt!!!

På lördag värdinnerar jag här hemma då bokcirkelgänget tar tag i saken än en gång, också det en händelse att se fram emot! Jag har ju rappat på lite och läst i alla fall ett par böcker sen sist, så nåt vettigt ska jag nog ha att komma med.

Nu har jag lite brödjäsning på gång, och imorrn har vi lite vårlunchkonsert med skolkören, så här måste väljas ut lite kläder som skall bäras!

Må så gott allesammans, det gör då jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar