3 dec. 2011

Ett lyckat försök till stämning

Tog tag i julstämningsskapandet igår och gick på Örebro studentsångares julshow Kalastider! En jättefin och välgjord konsert med fin variation mellan sång, bilder och agerande. På slutet blev det naturligtvis allsång; Jul, jul och O helga natt. Härligt!


I glada vänners lag!

Jag fick en så jättefin present av finaste Liljan! Nu kan jag byta ut mina trasiga tandpetare, små avrivna pappersbitar till bokmärken mot det här.


Liljan gav mig också ett sånt där bokmärke med gem-funktion som man sätter vid den sista raden man läst. Hur bra som helst!

Boken ovan är den vi ska diskutera vid nästa bokcirkelsträff (alltså nu på onsdag). Den är nu utläst och jag kan absolut rekommendera den. Någon närmare recension ger jag inte än så länge. Läs den själv!

1 kommentar:

  1. kul att du dök upp mirre, trist att inte hinna heja på dig bara! du får strejka busstider snarast! ser fram emot adventsbokcirkel...

    SvaraRadera