29 okt. 2011

Höstsalongen

Alldeles nyss hemkommen från ett kanontrevligt evenemang. Några från Olivehällkyrkan i Strängnäs anordnade en Höstsalong, där alla som ville fick ställa ut, visa upp ett alster, spela, sjunga, dansa, läsa dikter. Allt för att ljusa upp höstmörkret. Så lyckat det var, och massa besökare kom!

Det är ju helt otroligt vad människor är duktiga! Tänk om man kunde få komma på såna här evenemang oftare, där folk kunde få visa saker de gör på sin fritid. Det var såå mycket som var så oerhört proffsigt gjort, och hade jag kunnat hade jag köpt hälften av allt.


Ett smakprov av vad som fanns att vila ögonen på. Silvertingen föll mig helt i smaken,
kanske speciellt salladsbesticken och tårtspaden.

Självklart bidrog jag med det jag kan bäst. Det blev en hel del musik, blandad kompott med allt från det ena till det andra, och det verkade på folk som att det var väldigt uppskattat. Här står vi, jag och Lilian, superduon, om än mer suddiga än vanligt..


Ikväll bär det av hem igen (det här med vad som är "hem" är ju ett diskussionsämne i sig), och imorgon möts vi äntligen igen för bokcirkel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar