25 apr. 2011

Uppföljning..!

 Är ju tvungen att visa hur sjukt fin och blank bilen blev igår efter vaxningen! Vi fick Bumper Shine också av Rolle, så alla svarta fält, lister, extraljusen etc blev helt kolsvarta och fick bilen att se helt ny ut :D


Vi drog iväg en sväng till Blomsterlandet och Plantagen (jag körde såklart); Ann-Sofie skulle ha krukor och jag köpte penséer och lite murgröna. Jag fick tidigare ett par utekrukor av Ann-Sofie som jag fyllt med jord, tänkte börja göra lite fint utanför huset så idag tänkte jag plantera ner penséerna och lite av murgrönan för att få lite trevligt djup i installationen!

Ikväll klockan 18 sjunger Vocalis på gudstjänst, Nine Lessons and Carols, hur vacker musik som helst. Jag ser fram emot det!

Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar