5 apr. 2011

Lyckad helg

I lördags var jag in till stan för att möta upp ett gäng från Kulturskolan som skulle spela på en konsert. Innan passade jag på att göra något jag tycker väldigt mycket om: ..äta sushi. MUMMA!!! Det är så vansinnigt gott, och jag firade denna härliga händelse med en kaffe och bakelse på konditori Vasa. 


I söndags vill jag stolt meddela, att jag övningskörde till Marieberg. Ann-Sofie tyckte det var lika bra att jag körde eftersom det är lika bra att jag vänjer mig. "..för sen när du får körkortet kommer du köra den här vägen mååååånga gånger." Helt sant, vill jag tillägga.

Vi åt räkmacka på trädgårdscaféet, som sig bör, och vi blev även bjudna på bakelse efteråt.. Det går verkligen ingen nöd på oss!

Senare på eftermiddagen var jag hemma hos Emelie på födelsedagsfika. Ett helt fantastiskt kakbord hade hon och Ulrika dukat upp, och med allt underbart porslin blev hela kafferepskänslan optimal!


Imorrn har jag en del att göra på skolan, sen drar jag och Rolle iväg. Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar